What do you want from me?

Jösses. Inget bloggande på flera dagar. Största anledningen till det är väl att jag inte har haft tillgång till dator och bara jobbat/gått skola hela dagarna. I lördags jobbade jag hela dagen och efter det åkte jag direkt till stan för party party. Så ja, bloggen har blivit lidande. Inte för att så många som bryr sig. haha. Nu är jag i alla fall tillbaka i verkligenheten. Dock blir denna vecka väldigt stressig och fylld med saker.

Måndag: Skola, ungdomsmottagningen
Tisdag: FÖDELSEDAG! Skola, banken, tårta hos pappa
Onsdag: NTI-vernissage
Torsdag: Skola
Fredag: Skola, nagelförlängning, öppet hus, middag och utgång
Lördag: Ledig?
Söndag: Kalas med familjen

Känner mig som Sveriges största bloggerska., hah. Blir mycket springade hit och dit. Men det ska bli kul. Ser fram emot den där veckan och sen är det fasiken inte länge kvar till Stockholm. Bara inte det där jäkla askmolnet ska ligga kvar och göra livet surt för oss. Men det ska vi nog fixa.


System S/S 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0