Just sittin' here

Sitter framför lilldatorn i den lilla byn och kollar på regnet som öser ner utanför. Här i Stugun finns inget annat väder än regn. Mellan regnmolnen lyckas solen smita fram och då blir det helt fantastiskt fint, men fortare än den kom fram så är den borta igen och så börjar det regna ännu en gång. Måste erkänna att jag njuter av att bara sitta och inte göra något. Känns som att det var ett bra tag sen jag fick göra det. Imorgon myser jag mig igenom min sista dag här innan jag sätter mig på tåget ner till Stockholm på torsdag. Där hoppas jag på fint väder och en massa mys med Jennki. Har tyvärr lovat henne att sätta mig på ex antal livsfarliga karuseller den här gången och jag måste väl hålla det jag har lovat. Kul ska det bli i alla fall. Med den där tjejen har man då alltid roligt.


Såhär brukar det se ut när vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0