Jullov

Äntligen lite ledigt! Efter ett litet jobbpass och en buss som var försenad cirkus 40 minuter så ligger jag tillslut helt ensam i en dubbelsäng i mitt gamla rum. Har precis vaknat efter en lång nap och slår på lite bra tv-serie. I Luleå är det närmare 30 grader kallt och det märks. Tur att man har storhalsduken när man ska iväg till mormor och morfar på julfika imorgon. Nu blir det två mysiga dagar här i norr innan jag åker tillbaka jobbar två dagar och tar bussen upp igen. Intensivt, men ganska trevligt! Ha nu en trevlig dan före dopparedan och en ännu trevligare julafton!



Update:
Glömde ju säga att mor och Arne fixade fram en julgran och det är jag evigt tacksam för. Blev nästan tårögd när jag möttes av en julgran (även om glittret stinker gammal död råtta). Paket och allt har vi stoppat under den. Fasiken vilken mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0