Eyes lips face

Då har man testat att beställa hem smink från E.l.f också. Kom i kontakt med märket efter jag hade läst detta inlägg i Lindas blogg. Hon verkar vara nöjd med det mesta och dessutom är sminket superbilligt! Då snackar vi om typ en tjuga för en ögonskugga. Gick in på hemsidan och började klicka runt lite. Verkar vara populärt eftersom att mycket var Out of stock, men jag hittade mig lite grann i alla fall: Mineral eyeshadow (Färgerna Mysterious, Partier och Royal), lip stain, under eye concealer and highlighter, corrective concealer, mineral starter kit, eye liner, blending wedges och eye widener (ej med på bild)

Nu är det bara att hoppas att det kommer fram och att allt är fint. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Natha

spännande!

2010-02-14 @ 22:27:30
URL: http://nostawen.blogg.se/
Postat av: Clara

svar: tyvärr är jag redan nere i sydney, men om du pallrar dig hit kan du få följa med! :D

2010-02-15 @ 08:51:41
URL: http://collman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0