Ännu en perfekt dag i Mikaelas liv...

"Tyvärr har Ert paket från H&M AB blivit försenat." Varför ska detta alltid hända mig?
Mamma skulle gå och hämta ut mitt (och hennes) paket från H&M igår. Jag var superpeppad och jättenyfiken på alla saker som låg där i. Det är ändå ett paket för 1084:- Lite smycken, toppar, sånt mysigt. Hon kommer hem, jag springer ut för att ta emot paketet med öppna armar. Inget paket? Vart är paketet? Mamma berättar att de på ICA inte hade fått mitt paket trots avin som skickats till min mobil. Nä, då har paketet skickats fel eller var det nu var och idag fick jag detta brev. Så nu har jag ingen aning om när paketet kommer. Vem är det man ska strypa? H&M eller Schenker?

Kommentarer
Postat av: Jennki

Kidnappa den ena och utöva utpressning mot den andra :D

2010-01-26 @ 14:13:00
URL: http://vardagligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0