Kamera problem

Sitter här och försöker hitta mig en ny kamera. Just nu står det väl mellan en alltid lika uppskattad systemkamera, Panasonics nya flaggskepp och bloggarnas favoritkamera. Panasonic och G11 har vridbar skärm och det är ju alltid väldigt uppskattat. Har varit sugen på en G11 länge nu, men när jag kom i kontakt med Panasonic kameran som inte ens har kommit ut ännu så blev man ju lite sugen på den. Samtidigt så vet man ju inte riktigt hur den är eftersom att det finns väldigt lite recensioner om den.


Så vad tror ni? Vilken ska jag satsa på?


Kommentarer
Postat av: Jennki

Lumix såg lite klumpig ut, om jag ska vara ärlig.. Tror det är lättaste att hantera G11, så satsa på den! :D

2010-07-30 @ 20:10:47
URL: http://vardagligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0