Animals in my closet

Insåg att den svarta långklänningen jag hade beställt saknades och när jag kollade på följesedeln stod det att den var slutsåld. Inte fasiken är den slutsåld! Tänkte jag och gick in på H&M's hemsida. Helt rätt, där fanns den i storlek 36, så jag ringde till kundtjänst och möttes av VÄRLDENS sötaste kvinna. Jag förklarade mitt problem och hon kollade upp det. Snabbt som attan hade hon gjort en beställning och jag passade på att fråga om två slutsålda grejer från Fashion Against Aids kollektionen. Jajemen, dom fanns också. Sista paret byxor i min storlek. Så nu är dom påväg hem till mig. Tack söta kvinnan från H&M's kundtjänst. Det är så servicefolk ska vara! Alla rosor till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0