Na Na Na

För några år sen var jag väldigt "emo" och mitt absolut favoritband då var My Chemical Romance. Skivor, konserter, hemsidor, bilder. Totally galen i dom! Jag minns när deras förra album skulle komma ut, då släppte dom alla låtar på en speciell hemsida och där satt jag fastklistrad hela dagarna. Bara lyssnade på låtarna om och om igen. Nu har dom varit borta i några år men nu är det dags för dom att släppa nytt album och jag lyckades snubbla över det på Youtube. I die! Vilken förbannat jäkla bra album! Snacka om att bli påmind om varför jag älskade dom förut. Lyssna och fall in love!

Favoritlåten på nya skivan Bulletproof Heart



Lite gamla godingar (hade kunnat lägga upp alla deras låtar, för alla är minst lika bra):
Famous last words


To the end


Welcome to the black parade


Cancer


Dead!


The sharpest lives

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

yes det gör den (:



2010-11-24 @ 22:05:20
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0