tea party by Micki

Nu har mitt projektarbete kickat igång rejält och jag har skapat en blogg där jag kommer dokumentera allt som görs. Ni kanske är nyfikna på att veta vad mitt projektarbete är? Jag har bestämt mig för att anordna ett litet tea party för några bloggerskor här i Umeå. Planen är att en eftermiddag träffas, fika en massa gott fika och mingla. Såklart kommer det även delas ut en mysig goodiebag! Just nu är jag i ett ganska tidigt skede av planeringen men jag hoppas såklart att detta ska bli ett lyckat event där Umeås bloggerskor får lära känna varandra lite bättre.

Just nu har jag några på min inbjudningslista men bor du i Umeå och har en blogg eller kanske vet någon med en blogg som skulle vilja komma så hör av dig!


Klicka på den lilla kaninen för att komma till bloggen där du kan följa mig och planeringe!

Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

hmm vad konstigt! Hoppas dom reas ut snart då :P och tack! :)

2010-11-17 @ 17:45:32
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0