Totally wrong

Men tror ni man blir lite less? Här har jag väntat på mitt H&M paket innehållandes ett par byxor som jag har sett fram emot SÅ mycket! Öppnar ivrigt paketet och vad hittar jag... någon ugly-ass stickad klänning i storlek medium. H&M har alltså skickat allt jag har beställt men byxorna är fel. Jag fattar inget. Det roliga är att på påsen med klänningen så finns det två etiketter. En där det står "Byxa svart" (min byxa) och en "Klänning beige". Man blir ju förtvivlad... Så nu måste jag skicka tillbaka klänningen och vänta på att H&M ska skicka mina byxor.

Förövrigt så var allt annat väldigt fint. Kilklackarna med glitterklack är verkligen att rekommendera! Fick även ett paket från Eleven som innehöll ett Nuxe läppglans, coolt torrschampoo och mammas julklapp. SÅÅ nöjd med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0