Svar på tal

Alltså haha, jag måste bara kommentera en patetisk kommentar till inlägget Cross and tassel som jag nyss fick. Anonym hade skrivit "Fyfan vilken wannabe..." och som svar på tal till dig din fega "Anonym": Du har inte sett hur många som går och skapar PRECIS likadana smycken med kors, den ena dyrare än den andra och tror att dom ska tjäna pengar på det. Om du inte sett det så måste du vara fullständigt jävla mongolid och tror att du har ensamrätt på smycken med kors. Jag vill själv ha ett sånt örhänge eftersom att jag tycker det är jävligt snyggt, så istället för att köpa någon annans så gör jag själv.

Update: Okej... IP adressen kommer från Luleå. Kan man gissa att det är någon jag känner? Någon på typ Köpmangatan/Nygatan. Känner ju faktiskt en som bor precis där pilen pekar... Detta är ju nästan lite spännande, haha!

Kommentarer
Postat av: Jennki

Jag erkänner. Det var jag. Bröt mig in hos en random person på Köpmangatan (vid närmare eftertanke har jag ju bott där en gång i tiden, HAHA!) och använde deras internet.



Nej men, seriöst. Folk som kommenterar anonymt på internet har bevisat (jag hittar inte på det) lägre intelligens.

2011-01-10 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0