Jordens undergång?

Ja, idag satte dom ju igång den där stora maskinen som ska återskapa big bang och enligt vissa forskare kommer jorden gå under. Alla på skolan var helt galna och trodde att vi skulle dö, men i själva verket så har dom ju inte ens gjorde det stora experimentet ännu. Så vem vet, vi kanske slukas av ett svart hål trots allt.

Hur som helst, seg dag idag med idrott, det var faktiskt ganska kul, vi spelade brännboll. Efter skolan gick jag på stan för att leta efter ett par chinos och jeans, hittade både och så imorgon ska jag gå och köpa chinosen, svarta från Gina Tricot. MYCKET snygga! Passar på att äta lunch hos pappa imorgon, då får jag väl även pengar till jeansen, hoppas jag iaf.

Har världens ångest över hur mitt rum ser ut, måste verkligen städa. Ska även försöka hitta min locktång så jag kan testa locka mitt hår nu när det har blivit så långt. Men det blir väl i helgen eller något. Nu ska jag sova, håller på att somna på datorn. Sov så gott allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0