Torsdag.

Hallå!
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, somnade typ direkt jag kom hem ifrån skolan. hehe. Idag har vi haft en ganska slapp dag, mediekunskapen var rolig, vi såg orginalversionen av King Kong, OJ OJ vilka specialeffekter alltså. Sen fick vi sluta en timme tidigare också, härligt! Efter skolan mötte jag upp mamma på stan, vi gick och glodde lite och jag hittade en übersnygg sjal som jag förövrigt ska köpa imorgon, hittade även supersnygga boots från Din sko, men dom har jag inte råd med, speciellt inte nu när jag har fått två par skor :( men jag fick ialla fall med mig en jättesnygg kofta från Indiska, ska fota den imorgon så får ni se.

Nu ska jag skriva en sak till mediekommunikationen om Årets bild utställningen. Sen bär det nog av till Christoffer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så mycket :D



Jag började fota med fotografer på denna sida - www.modellbilder.se finns dock många dåliga fotografer där samt oseriösa människor. Men det är en bra sida att få kontakter genom :)

2008-09-25 @ 19:32:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0