God morgon!

Termometern visar -7 grader, jag ska ta och promenera till idrotten om ca 40 minuter, det känns inte bra. Förutom det då så somnade jag tidigt igår så jag vaknade till och med INNAN alarmet, hoppade upp och duschade så nu sitter jag och ser på VAKNA! med the voice i en rosa, fluffig morgonrock och en skål med gröt i handen. Jag vet inte vad som kommer att hända idag förutom att det är redovisning av våra DST (Digital story telling) även fast jag har för mig att dom ska att vi skulle ta det i mindre grupper, men nu ska tydligen hela jävla klassen se ens film och det känns ju inte så himla härligt, måste nog protestera lite... Nu måste jag rappa på lite granna, jag ska hinna sminka mig och klä på mig, sen bär det av till ett idrottspass med dans, undra hur det blir?

Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: E

svara på dagens fråga! :D

2009-04-07 @ 20:19:41
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0