Don't upset the rhythm.

Damer och herrar. Jag är en fri kvinna! JAG ÄR FRI FÖR FASIKEN! Nio veckors blod, svett och tårar. Nu har jag äntligen en veckas välförtjänt ledighet innan det är dags att återvända till vardagen med skola, plugg och en massa läxor. Även fast det är otroligt skönt att äntligen få vara ledig så känns det konstigt att jag inte ska stiga upp klockan sex på morgonen för att sedan susa iväg på min cykel till jobbet. Dessutom kommer jag ju förlora kroppen som jag har lyckats bygga upp på nio veckor. Benmuskler försvinner och fett kommer tillbaka. Måste verkligen hitta något att sysselsätta mig med så jag inte behöver gå upp i vikt igen. Hur som helst, no more work nu. Verkligen bittersweet. Men nu ska vi inte söra, nu är det Stockholm som gäller om bara några dagar så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: kul att du vill vara med :) lycka till :)



läget annars? :)

2009-08-12 @ 20:38:57
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0