Lååååång lördag.

Oj vilken lördag. Dagen började med att jag vaknade vid halv åtta, svinigt pissnödig, gick såklart på toa och sen kunde jag inte somna om så jag släppte ut ninen och gick för att ta mig lite frukost. Det fick bli en macka och mjölk med special K jordgubb och mörk choklad. Vid tio började Christoffer vakna till liv och då blev det frukost en till gång innan vi låg och fetade oss lite framför TVn. Omelett till lunch och lite mer fetande vid televisionen, dom visade ju Kanadas next top model på 3an. Vid tretiden började vi dra oss mot Christoffer och en god middag, påvägen gjorde vi ett snabbt stopp på Godishuset och blev 68:- fattigare. Middagen var fantastisk, det serverades öring med übergott potatismos, hjortronsalsa och sallad och till efterrätt tiramisu. Vi bänkade oss framför TVn för att se melodifestivalen (ETT MÅSTE) och Christoffer var inte nöjd så jag nöjde mig med att se alla framträdanden och sen gick vi för att kurera min dator som inte längre orkade med Vista så XP skulle in genast. Såklart tjorvade det (när gör det inte det med datorer?), massa skit med drivrutiner och nätverkskort. Efter mycket om och men hittade vi i alla fall rätt och vi kunde få igång mitt internet. AMEN! Så nu är min dator en glad dator igen, dock nedgraderad till XP. Så nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera, funderar dock på att byta till Devote, vet inte varför men jag gillar det bara. Säg vad ni tycker om det!

Ha en bra natt.
Puss.

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

dom är ju sååå snygga :)



förstod inte om du ville att jag skulle säga art dom finns hehe men dom finns iaf på www.paapi.se :)

2009-02-08 @ 00:22:12
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

okej, nice att de funkar igen :) jorå jag har dte bra , haha :D sj? :)

2009-02-08 @ 00:34:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-02-08 @ 09:17:21
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0