Confessions of a Shopaholic

Idag var det förhandsvisning av filmen Confessions of a Shopaholic och gissa vem som fick tag på biljetter? Såklart var dom ju gratis också så jag kunde till och med lura med Christoffer på den. Jag måste ju erkänna att den var superbra! Jag har läst boken för längesen och äger den till och med, men minns inte hur den var fast nu måste man väl läsa den igen. Hur som helst, jättehärlig film med en massa häftiga kläder och Loboutinklackar, Isla Fischer gör ett jättebra jobb som Rebecca och jag kommer drömma härliga drömmar om hennes hår inatt. Ska inte avslöja så mycket om filmen förutom att man nästan alltid kan gissa sig till vad som kommer att hända, ändå skrattade jag ett antal gånger och eftersom att jag är totalt girly så älskade jag den.


bild: google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0