Fredag den trettonde.

Nu har jag varit dålig på att blogga igen, fick vakna ganska tidigt idag eftersom att jag var så duktig och gick till skolan. Upptäckte precis att det är fredag den trettonde idag, någon som brukar märka av sådana dagar? Jag brukar faktiskt ha mer tur än otur, konstigt. Idag hade vi i alla fall två lektioner som på alla andra fredagar, mediekommunikation och matte där vi faktiskt hade prov på area och omkrets vilket gick helt okej även om jag var helt oförberedd. Kom nyss från stallet där vi hade longering, väldigt kul faktiskt. Nu var det egentligen meningen att jag skulle till Cristoffer, han skulle höra av sig tidigare idag men gjorde inte det så jag ringde honom och det visade sig att han var med en massa läskiga människor, tråkigt för mig eftersom att jag känner att jag inte riktigt vill vara hemma just nu, men som tur är så är ju mitt rum ganska avsides och det finns ju glass här hemma.

Hoppas ni får en fortsätt säker fredag den trettonde.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0