Cause you had a bad day

God morgon på er!
Måste bara klaga lite grann, eller rättare sagt tycka synd om mig själv. Dagen har börjat så jäkla dåligt, är på dåligt humör och mår verkligen jättedåligt! Ska bli otroligt skönt att få gå och göra syntest imorgon och se om det är min syn som spökar och orsakar detta eller om jag typ har en hjärntumör eller något liknande. Hur som helst, dålig dag och dessutom går vi till fyra. Kommer fasiken aldrig att överleva. Efter skolan ska jag i alla fall gå och se om en tröja som jag har kollat på i hundra år finns kvar och om dom har fått in en väska som jag vill ha på Gina Tricot. Vi hoppas på att något finns, annars dör jag väl. haha! Nu håller vi på att jobba med att göra reklam för en organisation, jag har valt Amnesty International och jag vette fan vad jag ska göra, suger på att göra reklam och känner mig inte ett dugg insatt i ämnet, men det går nog säkert bra. Vädret är väl sådär, det blåser som bara fan men solen verkar skina ute i alla fall, jag vill ju börja ha på mig mina hallonrosa sandaler för fasiken! Jaja, the show must go on. Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: hehe det är mitt riktiga hår :) & tack så mkt ^^



// Ha en toppen dag :D

2009-05-04 @ 12:00:01
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0