It's a good day!

Hej på er! Vilken natt alltså. Vi hade ju filmkväll (utan film) med klassen, eller typ inte ens halva klassen var där men det var kul ändå. En kille hade med sig sitt xbox med Guitar Hero så vi spenderade mycket tid därinne. Sen spelade vi även CS halva natten och satt och skrek som jag vet inte vad. Jag är ganska hes idag. haha! Några av oss gick ut på den lilla gatufesten och såg The coulored office paper. Om man somnade så blev det TUKT! Så jag tog mig runt hörnet och hem till Christoffer vid fyra tiden för att få sova lite och imorse var jag CS-bakis. Ont i huvudet och hes i halsen efter allt skrikande. Vaknade halv ett och sprang lite på stan. Gert Fylking var på Shopping för att auktionera ut lite saker i förmån för prostatacancer. Kul var det i alla fall. Fick faktiskt med mig lite saker hem från stan, bland annat ett par nya solglasögon. WOHOO! Ska fota det lite senare. Just ja, fick veta igår att jag får MVG i Svenska A och VG i mediekommunikation A men det bästa måste ändå ha varit att på listening and writing delen på engelska nationella så fick jag 4 poäng ifrån full pott. HUR BRA ÄR INTE DET?! Superstolt var jag i alla fall! Nu måste jag nog gå och mysa lite med min stackars pojkvän. Hoppas ni har lika härligt väder som mig. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0