Stolt liten Micki idag.


(hehe nu kan man ju läsa allt, pinsamt!)
Jag tycker inte att jag är den som brukar skryta om mina betyg och sånt eftersom att jag inte har så galet bra betyg. Men jag måste bara dela med mig om vad som hände idag. Till förra veckan hade vi i läxa att skriva om vilka olika roller vi spelar i vardagen. Idag fick vi tillbaka den och våran kära lärare Rickard sa att detta egentligen var en VG uppgift men att endel hade skrivit så bra att dom förtjänade ett MVG. Jag som hade slängt ihop något i sista sekunden trodde på ett G eller i bästa fall ett VG. Får tillbaka det med otroligt mycket kommentarer runt om i kanterna, blir lite nervös, kollar på andra pappret och ser ett stort fett MVG i högra hörnet. Läste kommentarerna och ville nästan fälla en tår av lycka. Haha, det låter så otroligt patetiskt så det är ju inte sant. Men glad som en gnu blev jag! Snacka om att det pumpade upp självförtroendet. Nu blire MVG i Psykologi A för lilla Mikaela. Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0