En helt vanlig dag

Tänkte att ni kunde få en liten inblick i hur det kan se ut när jag och Christoffer umgås. Finns nästan alltid godis av något slag på skrivbordet och Christoffer spelar ALLTID poker, oftast väldigt koncentrerad dessutom (som ni kan se på översta bilden). Ifall jag känner mig gosig sätter jag mig i hans knä och låtsas som att jag förstår något, annars sitter jag vid min egna dator. Ibland utbyts inte ord mellan oss på några timmar. Det märks att vi har varit tillsammans alldeles för länge, ingen romantik här inte.

 

Men jag måste säga att det kunde inte ha varit så mycket bättre ändå. Finns ingen i hela världen som jag trivs med så bra som Christoffer. Min honeybunn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0