Lördagar som ska vara fläshiga dagar...

Vilken jävla kväll, rent ut sagt. Om jag hade varit 18 så hade jag gått ut och tröstsupit nu. Först förlorar Luleå Hockey ödesmatchen mot Timrå, inget slutspel för Luleå denna säsong. Jag kommer hem och slänger mig i soffan för att heja på Salem i Melodifestivalen. Han ligger etta efter juryns röster. Men vad händer sen? Han får bara 88 poäng av folket. Istället vinner Anna Bergendahl med sin Amy Macdonald kopia. Inte nog med att jag måste flytta från Luleå, jag måste flytta från Sverige också! Usch vilken dålig kväll! Lägg ner både hockeyn och Melodifestivalen för fan!

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Hejade också på Salem. Är sjukt less på melodifestivalen, dt var så mycket bättre förr.

2010-03-14 @ 09:58:37
URL: http://maarrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0