Where do you want to go?

Nu har man burit och lyft grejer till man har avlidit. Det är så att jag flyttar till Umeå på söndag. Anledningar till det ska vi väl inte riktigt gå in på. Många faktorer som har avgjort att det har blivit så. Hur som helst är jag galet taggad och har varit uppe och hämtat lite flyttkartonger. Kommer dock bli lite jobbigt att sålla ut det som inte får följa med. Eftersom att jag ska bo med Christoffer och en kompis finns det inte riktigt plats för alla mina småprylar. Men så är det och trots det ser jag extremt mycket fram emot flytten. Flytten betyder även att jag avslutar mitt sista gymnasieår på NTI i Umeå. Lite läskigt måste jag erkänna! Taggad till max och nu gäller det bara att dyka ner i flyttkartonger och sopsäckar. Umeå, here I come!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Heja dig! Det kommer nog bli jättebra!

2010-09-01 @ 21:21:42
URL: http://vardagligheten.blogspot.com/
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. jag ska försöka, köper det när jag kommer in till stan, vi får hoppas att det finns nån kvar! :)

2010-09-01 @ 21:46:21
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0