Lee Stafford hair growth treatment mask

Äntligen har jag hittat Lee Stafford hair growth treatment mask, har letat över hela Luleå och tillslut hittade jag den på Kicks. Så ikväll när jag duschar så ska jag prova det, vem vet, under natten kanske jag har fått lika långt hår som Rapunzel. Man kan ju alltid hoppas.



Den här underbara, tjocka intensivbehandlingen förbättrar hårets kondition genom att stärka håret med hjälp av Pro Vitamin B5 och kreatin. Behandlingen innehåller även ett Trichogenic sammansättning som hjälper håret växa fortare.


Någon som har provat det förut?

Kommentarer
Postat av: bbeccaahh ,'

funkar d verkligen ? :O :O

2009-09-08 @ 18:29:08
URL: http://bbeccaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0