Middag på bryggeriet.

Då var min första skolvecka slut. Tycker faktiskt att det har gått ganska bra, jag har lärt känna lite folk som verkar trevligt. Idag var det då middag med alla ettor (elprogrammet var tydligen också med.) på Bryggeriet, det serverades tacos :)
Efter middagen var det lite prisutdelning för olika tävlingar vi har haft under veckan, sorgligt nog vann jag inget pris.
Imorgon blir det att springa på stan medan Christoffer går skola, sen ska vi baka tårta. MUMS! Funderar på att köpa den där västen som alla pratar om från Gina, men jag vill ju helst ha den i grått, är den gråa slut överallt?

Måste meddela att jag lägger upp dagens outfit imorgon, upptäckte precis att jag har glömt kamerakabeln hemma, så dum som jag är. Så imorgon blir det gårdagens outfit istället.

Men nu ska jag gå och lägga mig, är väldigt trött efter en hel dag på skolan.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0