söndag.

God morgon (även om jag har varit uppe sen 7.)
Söndag idag då, imorgon börjar allvaret på skolan, min första lektion på gymnasiet är datakunskap.
Just nu ligger jag och kollar på Fab5, men jag ska väl hoppa in i duschen snart och cykla iväg till pappa. Igår var jag ju på stan med Moa, hittade VÄRLDENS SNYGGASTE väska! Funderar på att köpa den även om den kostade 500:-, den såg ungefär ut såhär:
 
Den här väskan kommer från Nuk nuk, den som fanns på stan är lite mer glansig, har guldiga kedjor och är lite mer rund.

Vad tycker ni? Eller ska jag beställa från Nuk nuk istället?


Köpte tillslut den stickade västen från Gina tricot, och jag blev nöjd. Jag var ju lite småskeptisk mot färgen, men när jag provade den så såg det jättebra ut. Så imorgon kan ni räkna med en outfit bild med min nya snygga väst ;) Köpte även en klänning och ett skärp, men det ska jag nog lämna tillbaka.

Nä, nu ska jag ringa pappa och börja göra mig iordning, ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0