söndags mys.

Usch, håller nog på att bli sjuk. Känner mig frusen och hänging, inte kul att vara sjuk nu när skolan sätter igång på riktigt.

Hur som helst var jag ju hos pappa idag, det var mysigt. Jag såg på Collage road trip, någon komedi med en jättesmart minigris, hur söt som helst ^^ sen cyklade vi iväg till coop och handlade lite, fick med mig Chic därifrån.
Efter middagen som var köttfärssås och spaghetti så såg jag på Djävulen bär Prada för andra gången, den är så otroligt bra!
Nu ligger jag här i sängen och smaskar på lite naturgodis och ser på En prinsessas dagbok 2, sen ska jag nog gå och lägga mig, börjar 8.15 imorgon, usch usch.

Kommentarer
Postat av: Jennki

Ah, jag såg också en prinsessas dagbok 2! xD

2008-09-01 @ 18:10:24
URL: http://janehayworthsgunslinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0