A very merry christmas.

God jul på er allihopa!
Hoppas alla har haft en jättebra jul, det har då i alla fall jag haft. Firade jul hos pappa i år, har ätit julbord till lunch och middag. haha. Fick en datorväska, en HEL DEL godis och 1500:- av dom, mycket uppskattat. Vid sju kom mamma och arne och hämtade upp mig för att fira lite jul hemma också. Vi åkte hem och satte oss direkt för att öppna julklappar. Hemma fick jag Leilas bok, en roman, pyjamas, ett armband från Ms Bijoux, vinterridbyxor, fodral till datorn, bakform, en ENORM berlock, massor av smink, 800:- och presentkort på Gina för 500:- också VÄLDIGT uppskattat. Nu är det bara att vänta på min touchwiz som borde komma om ca 4 arbetsdagar. SKYNDA MOBILHELSIKE!

Sammanfattningsvis så har min jul varit jättemysig, hoppas eran har varit det också.
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0