Christmas contest!

Okej, tänkte testa ha en liten tävling. Det är absolut inget speciellt.

Jag tänkte lotta ut ett armband (my own design liksom), jag vet att många gör liknande armband med mockaband och berlocker, men jag tycker dom är jättefina och bestämde mig för att börja göra egna istället för att köpa andras.
Det armbandet jag lottar ut är i blått/marinblått mockaband med en stor hästsko i guld, armbandet är ca 17 cm långt men det är enkelt att reglera det lite grann ifall du vill att jag ska göra det.



Tävlingen pågår till den 20e december och det enda du behöver göra är att lämna en liten kommentar i detta inlägget så är du med. Jag drar en vinnare och meddelar denna via mejl (så glöm inte att lämna mejl och bloggadress!)

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0