Everything you do is like me.

Shiiiiisus vilken dag. Jag tog mig inte upp ur sängen i morse för att jag gick och la mig vid ett (jag var jättepigg på kvällen, som alltid). På morgonen och förmiddagen fick jag bara sitta och laminera en massa Ericsson fram och baksidor, dessutom drack jag en hel del varm choklad eftersom att av någon anledning så drar det jättemycket just där man sitter och laminerar så jag fick världens febershock och kunde inte sluta frysa. Lunchen var inte heller nå god så jag åt bara en massa sallad. På eftermiddagen blev saker mycket roligare, jag fick hjälpa till att skära ut saker på en jättestor skärmaskin och sen fick jag sitta och leka med InDesign och Photoshop på en ENORM skärm (typ lika stor som min tv, och den är väl typ 28"), jag håller nämligen på att göra ett enormt klistermärke till dörren med Totoro på, jag kanske har berättat det? Dagens värsta var ändå när jag höll på att plocka upp en massa plastskivor som skulle slängas ur en stor låda. Jag tog tag i några skivor och drog ut dom, och när dom lossnade så flög min armbåge bakåt och rakt in i en dörrkant, tror ni inte den träffade den där nerven i armbågen som gör så ont att slå i? Men joho du! Det bara small! Direkt efter kände jag att lill och ringfingret och den halvan av armen blev alldeles varm och armen domnade bort, jag kunde inte röra på lillfingret, det var helt ihopkrullat, usch jag fick lite panik faktiskt. hehe. Men efter ett tag försvann det som tur var, men jag har aldrig varit med om dess like. Usch usch.


Min personliga lilla arbetsplats. Laminering, varm choklad och frukt.


Nu ligger jag och kollar på My Super Sweet 16 på MTV, bortskämda skitungar säger jag bara, snacka om att inte vara tacksam för något. Väntar även på att maten ska bli klar, jag är jättehungrig som vanligt.
Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennki

Visste du att det är ryggmärgen som säger åt dig att flytta på armen osv när du slår dig? x)

2008-12-10 @ 22:12:54
Postat av: Wysteriia

Åh men tack så mycket :D

2008-12-10 @ 23:24:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0