Honey honey

Imorgon åker jag, 10 timmars bussresa. Fy fan! Har nästan packat klart, det som inte är nedpackat är t.ex tandborste och smink, sånt som jag behöver imorgon. Tråkigt nog hinner jag inte få min mobil innan jag åker, men då blir det ju destå roligare att komma hem. Haha, min väska håller på att sprängas och jag ska bara vara borta i några dagar, så äre att vara tjej. Jag är inte säker på att jag kommer att kunna blogga något under tiden jag är där, kanske om vi ska nattgibba. Vi får se om någon har trådlöst internet, annars bloggar jag som fasiken på bussen.

Vad ska alla göra på nyår?
Och om jag nu inte hinner blogga något mer så GOTT NYTT ÅR på er allihopa så syns vi nästa år!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Planerna är vaga. Men det blir i Åre. och det blir nog bra!

2008-12-30 @ 15:31:37
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0