I have hörtings in my axlar!

God kväll kära vänner.
Idag är det faktiskt redan torsdag, skönt så in i norden. Dock har inte dagen varit den bästa. På morgonen var jag jättetrött (som vanligt) så ska jag vara helt ärlig så minns jag typ inget från morgonen, jag stod bara och hålade en massa papper, öronen stängdes typ av. På lunchen gick jag och köpte en Red Bull så jag skulle vakna till lite och gick sedan till Christoffer som stod i fiket på hans skola. Efter lunchen fick jag binda böcker (like always) och sen upptäckte vi att jag hade gjort fel, PÅ ALLA BÖCKER! Det var typ 50 stycken eller något! Under tiden kände jag att jag började få jätteont i axlarna och det strålade upp i nacken och ner i armarna, jag är jättekänslig i axlarna och får jätteont om jag bär en väska som är det minsta tung. Såklart blev det bara värre och värre så tillslut kunde jag nästan inte jobba, jag försökte massera lite själv men det hjälpte inte. Tror det onda beror dels på att jag inte har något vettigt skrivbord till datorn utan ligger alltid på mage med datorn framför mig och trycker upp axlar och skulderblad, inte bra. Som tur var ringde mamma och sa att mormor och morfar skulle göra palt och frågade om inte jag kunde sluta lite tidigare, jag frågade Ola som sa att det var okej, så istället för att sluta fem så slutade jag vid tre-tiden, det behövdes verkligen, känner fortfarande att jag har ont över axlarna.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0