Lucia och julshopping.

Hej allihopa! Äntligen är man hemma. Mamma väckte mig vid halv tio idag och sa att jag skulle börja göra mig iordning eftersom att vi skulle till stan. Jag gjorde en liten frukost på sängen åt mig och Christoffer och slängde sedan på mig lite kläder. Ute är det ju världens blötsnö-oväder, ni kan ju gissa att man blev sjöblöt så fort man gick ut. Hur som helst gick vi av vid Shopping och vandrade omkring lite på bland annat Glitter och Indiska, på Glitter fick jag ett par helt vanliga guld örhängen och ett jättegulligt armband som jag nog ska ha på jul och nyår. På Smedjan hittade jag ett par lite stentvättade jeans från Cheap Monday, jag provade dom och dom satt så jäkla snyggt, mina ben såg jättesmala ut i dom och det är ju aldrig fel :P Mamma sa att hon kunde betala 200:- av dom, det var ju himla snällt måste jag säga, så jag köpte ju dom såklart. Sen blev det bara lite julklappar åt mormor och pappa. När vi satt och tog en macka på Waynes så kom norrbottens lucian med sina tärnor och sjöng för oss, det var ju ganska mysigt. Såg en jättesnygg sammetsklänning på Gina som jag tror att jag ska köpa och ha på nyår, kostade bara 199:- Vad tror ni?

Nu ska vi baka jättegoda småkakor med smörkräm och en massa smarrigt. Sen blir det till att bara mysa, det var jobbigt att springa på stan bland en massa folk i flera timmar.


Lucian och tärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0