Nyår i Östersund

God morgon.
Förlåt för att jag inte bloggade något igår som jag lovade, men det var tjorv med bussarna hela vägen från Luleå till Östersund. Mellan Luleå och Umeå blev dom flesta satta i en extrabuss som bara gick till Umeå istället för den ordinariebussen som går mellan Haparanda och Sundsvall. I Umeå kom det två småbussar som skulle ta alla passagerare till Östersund, så istället för att få sitta på dubbeldäckaren Sextitrean så fick alla åka i små skitbussar istället, därav inget internet. Resan var jäkligt seg måste jag säga, försökte sova ett antal gånger men det slutade med att jag sov i kanske högst 2 timmar sammanlagt. När jag kom fram blev jag mött av Christoffer och hans vän Linus, vi gick och åt på Subway, dock åt jag inget, fick bara en liten påse chips. Väl hemma hos Linus (som vi sov hos inatt) så spelade jag lite Guitar Hero world tour medan Christoffer sjöng med sin vackra stämma. Det blev ändå en ganska tidig natt, men eftersom att jag sovit ca 3 timmar natten innan och fick nästan ingen sömn på bussen så lyckades jag ändå sova til 12.45. Nu duschar alla och klär på sig för att sedan åka till Jesper för middag och sen blir det någon liten, mysig nyårsfest hos Jespers kompis. Jag tror att denna dag kommer bli väldigt lyckad.

Hoppas alla får ett jättebra nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0