Slask i Luleå.

Usch vilken hyfsat plågsam dag. Det börjar med att jag går ut på morgonen och inser att det har regnat så mycket att minst hälften av all snö har smält bort och fryst på, vilket resulterar i GRYM halka+slask.se! Jag som älskar slask. På HS Copy fick jag hjälpa till att starta en maskin och lite annat smått och gott. Dagarna verkar gå så himla snabbt när jag är där.  Tyvärr har det kommit någon snubbe som går i trean, jag gissar att han också har APU. Han ser lite läskig ut, så jag håller mig undan xD Efter lunchen fick jag dock sitta och stoppa in nå papper i små plaskfickor, gud så otroligt ont jag fick i mina axlar och nacke (har fortfarande det) och som avslutning fick jag stå och håla (ja, håla, inte hålla xP) typ 10 stycken 15cm breda buntar med papper. Nu sitter jag hemma i fotöljen och är mätt och belåten. Imorgon är det fredag och jag måste säga att det ska bli extremt jätteskönt med helg!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: ERIK

Förlåt om jag har riktigt seg att svara! Men man kan ju alltid fråga om allt är bra? :)

2008-12-05 @ 19:28:05
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0