Stjärnor på is.

Igår var det ju då final av Stjärnor på is, jag som är übernördig och följer det satt såklart bänkad framför tvn med glögg, pepparkakor och lussebullar. Att Lars åkte ut först var ju ingen överraskning, men man var ju grymt nervös när vinnaren skulle koras, Jesper hade ju åkt så mycket bättre och hans sista åk var ju otroligt bra! Men Markus vann, jösses va glad jag blev för jag trodde verkligen inte att han skulle vinna. Som ni kanske fattar så hejade jag på Markus ^^

Först vinnare av Idol och nu Stjärnor på is, vad kommer här näst för Markus Fagervall?
Man kan ju inte förneka att han är superduktig, dessutom jäkligt snygg ;D


Markus och Johanna
Foto: Tv4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0