Flitigt städande.

Hujja! Nu har jag äntligen städat klart mitt rum, och vilken städning det blev! Skulle egentligen bara plocka undan mina kläder från min fotölj, men det slutade med att jag städade min "mini walk-in closet", dammsög och ställde in en ny byrå i mitt rum. Detta blev resultatet:



Bilden är jättedålig, tagen med mobilen, måste verkligen skaffa en kamera eller en mobil med bättre kamera. Någon dag ska jag fota min garderob också, dock ska vi göra om den för just nu är det gräsliga gula väggar och en skitful hylla, men det ska ändras, mamma har redan börjat måla dörren ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där söt! Fin blogg du har! Ge gärna tips vad du/ni vill vinna från min blogg :) Hoppas du haft en bra kväll annars?! kram

2008-11-20 @ 21:53:09
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0