Friday I'm in love.

ÄNTLIGEN FREDAG!
Ja, äntligen fredag, idag är det kort dag och vi får antagligen reda på matteprovet. GAAAH! Jag kommer att få IG >.< Om vi har tur så kanske vi får veta Excelprovet också, jag hoppas det. Efter skolan ska jag gå hem och följa mamma till vårdcentralen, Marcus ska nämligen ha 4årskontroll och sen bär det av till stallet. Kul kul. Det är alltid lika roligt att flumma med Moa, synd att vi bara ses en gång i veckan, alltså på stallet. Måste börja ses mer!

Jo just ja, jag var på julklappskväll (alla affärer hade öppet till 21) med Doodely, köpte en massa fina grejer som jag måste visa, bland annat en slapp tröja och en ny stickad sjal.

Men nu slutar vi alldelens strax.
Ha en bra fredag cutiepaaaajs! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0