I <3 Gina Tricot

Jag måste vara en av dom få som faktiskt gillar Gina Tricot. Okej att man har samma tröja som alla andra om den kommer från Gina, men jag kan inte låta bli att gilla deras kläder som dessutom inte är ett dugg dyra. Sodde ihop ett lite kollage på saker som jag har kollat på ett litet tag, ska nog köpa det när studiebidraget kommer.

Funderar även på att köpa en spetströja eller ett spetslinne, dock inte i svart. Vet ni någonstans där det finns några snygga i kanske lila eller grått?


Kommentarer
Postat av: MANGO

hehe japp! jag gillar inte gina tricot, men monki är fint men som sagt jag har jättesvårt för att ha nått som nån annan har :) Synd att du inte har tillgång till monki när du gillar det!



puss!

2008-11-20 @ 20:36:06
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0