If you leave.

Tänkte bara meddela att det nog inte kommer bli så många fler outfit bilder på ett bra tag eftersom att jag inte har någon kamera just nu. Och det kanske är bra, vem vet. Känner verkligen att jag inte orkar hålla uppe ett glatt och pepp blogghumör just, känner att skolan hinner ifatt mig och jag försöker förneka det, just nu vill jag bara ha lov, vara för mig själv och ladda mina batterier. Jag behöver ta itu med saker som ligger och gnager i hjärtat och själen, saker som jag nog egentligen inte vill veta av, jag låtsas som att dom inte finns där, men dom gör ju det. Jag vill lära känna vissa personer, jag vill lära känna mig själv, bli bekväm med den jag är. Jag kanske bara svamlar, har en dålig period som jag har ibland. Det känns som att jag inte passar in någonstans i detta enorma pussel som kallas livet. Endel av mig vill bara sitta inne och vara själv medan en annan del vill vara glad och social med folk som jag tycker om, men det känns ändå som att jag inte gör rätt. Hur gör man rätt? Vad är rätt och fel? Endel av mig är borta, men jag vet inte varför...

Såklart kommer jag fortsätta lägga ut lite fula inlägg och lite fula kläder som jag anser är snygga. Men vänta på mig någonstans där borta vid horisonten, för jag kommer att komma tillbaka, med fart och fläkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0