Snö, snö och åter snö.

Hujja! Jag fick ansvaret att gå ut med Cesar idag, Christoffer hade det lite stressigt. Jag kan ju säga att det inte precis var någon mysig morgonpromenad. Jag typ släpade hundstackarn runt kvarteret så fort som det gick, ändå hann jag bli helt dränkt i snö som faller ner i stora mängder. Dessutom är den sån där minisnöflingor, nästan som dugg, men i snöform. Usch! Det blir inte kul att gå till idrotten idag xD Nä, nu måste jag klä på mig och susa till skolan, vi ska ha energidebatt nästan hela dagen, förhoppningsvis får vi debattera nu på morgonen. Önska mig lycka till :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mathilda

ahaa okej, är det kul?

2008-11-26 @ 11:52:00
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0