So lately in the day.

Måste berätta en lite skum men rolig grej som hände idag.
Jag, Micke och Anna gick på mattestugan (man får sitta och räkna matte där och en mattelärare finns till hands.) eftersom att vi har matteprov imorgon. När jag lyfte på mitt block så föll det ut en liten lapp där det stod "Call me 070 6865***", tror ni inte att jag blev lite förvånad, dessutom står texten skriven med en ganska tjejig handstil. Mickes kompis ringde och frågade vem det var, tydligen var det någon Joel som sedan la på. Micke testade ringa igen och sa något i stil med "Du ska hålla dig borta från min flickvän, fattar du det?" Oj va vi garvade xD Men man undrar ju, ska man ta det som ett skämt? Eller som något obehagligt eller kanske som en komplimang? Man vill ju veta vems nummer det är i alla fall och om han går på NTI.
Har något liknande hänt er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0