That's what you get when you let your heart win.

Sitter ännu en gång på medieproduktionen (lyckas alltid blogga på dom lektionerna xP) fast idag är passet 3 timmar långt och vi ska fortsätta jobba med våra förbannade texter som vi ska ljudsätta. Vad ska man egentligen skriva om? Ett ögonblick. Jag vet väl inte vad jag ska skriva om för ögonblick! Just nu vill jag bara gå och lägga mig med en påse chips eller något och Gossip Girl på datorn. Ikväll händer absolut ingenting (som vanligt då!), Christoffer vaknade imorse och var jättesjuk, så han ska man ju inte gå nära. hehe. Nänä, det blir en lugn hemmakväll.

Nu ska jag återgå till att göra absolut inget. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0