Time to dance.

Gooooood morning!
Ni anar inte hur segt det var att stiga upp i morse, jag HÖLL på att somna om. Men duktig som jag är så släpade jag mig upp ur sängen. Idag ska vi till Helex och ha pilates eller power yoga på idrotten, ska bli extremt kul att prova på. Någon som har gjort det? Sen är det bara att fortsätta jobba med energidebatten, slutar halv tre idag men jag ska stanna kvar och gå på mattestugan eftersom att vi har matteprov imorgon och jag fattar inte ett skit >.< När man väl kommer ut från skolan är det väl mörkt och tid att traska hem. Tror att jag ska städa i mitt rum när jag kommer hem, det behövs verkligen, halva min garderob ligger på min fotölj, kan ju fota mitt rum sen så får ni se hur det ser ut, jag har faktiskt ett ganska fint rum :)

Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0