Tuesday's grey and Wednesday too.

Gooooood morgon.
Idag kom jag till skolan ca 20 min innan vi börjar, det är fasiken första gången, brukar komma ganska precis när vi börjar eller 5 min innan. Första lektionen för dagen är mediekommunikation A där vi håller på med reklam och marknadsföring och ska göra en egen produkt eller tjänst som vi sedan ska göra en marknadsplan för och även reklam (det blir efter lovet). Jag och Anna har kommit på Never-ending stiftpenna, alltså en stiftpenna som det aldrig tar slut stift i. Hur bra är inte det?! Jag hade då köpt en om det fanns, det kanske redan finns? :o Men hur som helst så är våran supercool med värsta snygga designen som finns i olika färger och allt. Übersnygg!

Nästa lektion är Svenska, kanske har berättat att vi håller på med en energidebatt och idag och imorgon ska vi då debattera, förhoppningsvis så behöver inte våran grupp debattera idag. HOPPAS HOPPAS!

Efter skolan ska jag nog gå på stan, vi får se om jag orkar. Hade tänkt börja kolla på lite julklappar åt Christoffer. Vad ska man köpa åt sin pojkvän egentligen? Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

parfym är smart att köpa :) såvida han inte redan har en som luktar "din älskling" :) lycka till!

2008-11-25 @ 11:25:02
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: mathilda

jasså ? hah va heter han ? det kanske det är om han är från luleå

2008-11-25 @ 16:23:37
URL: http://luxueuse.blogg.se/
Postat av: mathilda

jaa men då är det ju han ! haha

går du också es eller? :)

2008-11-25 @ 20:24:45
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0