081002

Goddagens!
Matteprovet gick dåligt, var ju inte alls dom grejerna vi hade jobbat med, blev lite smått sur. Men men, jag gjorde mitt bästa iallafall. Efter det hade vi Mediekunskap, men våran lärare blev så irriterad på datorn så vi fick sluta tjugo minuter tidigare, vilket resulterade i att klockan var 10.45 när vi gick hem från skolan. Jag och några andra gick och svullade på Max och sen sprang vi omkring på stan. Hittade en snygg tröja på Indiska som jag funderar på att köpa ikväll. Sen hade vi sån tur att det var en från klassen som satt och spelade Rock Band på Game, självklart fick vi vara med. Trummorna var typ JÄTTEROLIGA, ägde såklart på det ;D
Förhoppningsvis funkar några batterier till kameran så jag kan fota Pingu.

Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0