Armbands grejer.

Idag fick jag mina saker från Pagoni. Det var lite verktyg och mockaband, sen fick jag även tre berlocker som tack för att jag hade handlat där, det var ju gulligt ^^ Blev dock lite besviken på sakerna som man klämmer fast i sluten av armbandet, så jag åkte till Pearlshop och köpte andra som dessutom är mycket finare. Satte mig direkt ner och gjorde några armband, två till mamma och ett till mig.

Berlocken satt egentligen på ett mobilsmycke som jag köpte från Gina Tricot igår, för er som inte ser så är det en flugsvamp.


Än en gång, för er som är intresserade av att köpa ett armband, hör av er. Jag kan fixa dom flesta färgerna och berlocker får jag hem nästa vecka, bland annat hästskor och sköldpaddor, och mer kommer om någon vecka.
Armbanden kommer gå på runt 50:- beroende på vilken berlock du vill ha och om du vill ha extra berlocker på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0