Crazy freakin dream.

God morgon!
Måste bara berätta lite snabbt om världens bästa dröm jag hade xP Det började med att jag och Jeremie skulle åka med buss till Umeå, det regnade så in i helvete men istället för att komma till Umeå så kom vi till Sthlm där det var någon festival festival, men det var liksom inte Sthlm, eller det såg inte ut som det gör där. Mina kompisar hade också kommit dit på något sätt. Men hur som helst så bodde vi i något hus i ett villa område och helt plötsligt kommer mamma och Arne förbi med ett släp och frågar om jag vill ha ett skåp. Ja, det ville jag i alla fall. Sen gick vi på stan och då kommer folk upp till oss och frågar om vi vill ha värsta makeovers (typ som i Top Model), så då gick vi till Make Up Store av någon anledning, jag var tvungen att gå iväg ett tag men när jag kom tillbaka så hade Sanna fått världens hårförlängningar och det skulle jag också få. Tror ni jag var lite lycklig? Jag som har velat ha hårförlängningar i typ evigheter xP Efter det var vi på någon slags gårdsfest, eller någon kanske hade gift sig, minns inte, och sen vaknade jag.

Lite knäppt. Jaja, idag ska jag nog gå in till stan och prova dom där snygga skorna från Din Sko, och så ska jag baka ;D
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Dana :)

jag veeet, sjukt gott :D

2008-10-30 @ 10:44:47
URL: http://dddana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0