Dinosaurie!

Sitter i Alfred och har hål till 13.20, då ska vi på någon föreläsning (eller något sånt) på engelska, ska faktiskt bli ganska intressant. Inte för att jag vet vad det är om, men jag är positiv xP Dagen har gått jättesnabbt och engelskan är våran sista lektion, sen ska jag hem och skriva klart filmanalysen om Patrik 1,5 till Mediekunskapen. Mamma har även lovat att vi ska gå iväg och köpa lite tidningar och sånt och mysa ikväll, härligt ;D Ska ta en outfit bild direkt jag kommer hem så ni får se mina nya kläder. Ska även måla naglarna, köpte nämligen ett silvermetallic nagellack idag, så vi får se hur det ser ut.

Hoppas alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0